شناسه خبر : 110000
دوشنبه 03 ارديبهشت 1403 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با دستان خیر خود دست فرزندان خدا را بگیرید!/فیلم

سه مورد از این سازه‌ها برای برگزاری کلاس‌های درس دانش آموزان روستاهای مظلوم این منطقه درنظر گرفته شده و ساختمان چهارم، مجتمع شهید احمد امیری، مختص...

فاش نیوز - در ادامه فعالیت های خداپسندانه گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهران، ساخت مدرسه ای در مناطق محروم بلوچستان که از مدتی پیش آغاز شده، نیمه‌کاره باقی مانده و نیازمند لطف دستان خیرین است.

 یکی از فعالیت های این گروه جهادی، احداث جاده روستای حمزه‌گل در نیکشهر بلوچستان بود که در امتداد این جاده، مدرسه ای به شکل مجتمع در دست احداث است. این مجتمع به همراه زمین آن، 4 سازه 64 متری‌ست که هر سازه تبدیل به دو کلاس می‌شود.

سه مورد از این سازه‌ها برای برگزاری کلاس‌های درس دانش آموزان روستاهای مظلوم این منطقه درنظر گرفته شده و ساختمان چهارم، مجتمع شهید احمد امیری، مختص اسکان معلمانی‌ست که از راه دور برای تدریس در این مجتمع ساکن و مستقرخواهند شد.

این مدرسه در سه مقطع دبستان و متوسطه یک و دو و دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت خواهد کرد و پذیرای 120 دانش‌آموز مستعد و محروم نیازمند تحصیل در این منطقه است که از 3 روستای حمزه‌گل بالا، وسط و پایین از حدود 90 خانواده می‌باشد.

با توجه به نیاز مبرم مناطق محروم به تحصیل کودکان و تاثیر آن بر آگاهی و فرهنگ و شرایط زندگی و کاهش معضلات اجتماعی در جنوب کشور، از خیرین محترم تقاضا می شود که با کمک‌های خداپسندانه و خیرانه خود جهت اتمام و افتتاح این پروژه عام‌المنفعه(مدرسه نیکشهر) تا مهر ماه سال جاری، در این جهاد مدرسه‌سازی، این گروه جهادی ایثارگران را یاری کنند.

قابل ذکر است که سفت‌کاری‌ها در ساختمان مدرسه به پایان رسیده و دیوار و سقف آن باقی مانده و برای نازک‌کاری و اتمام کار نیازمند همت خیرین مردم‌دوست می‌باشد.

خیرین محترم می توانند برای کمک به کار مربوط به فرزندان این منطقه محروم، از طریق شماره شبا IR400550015480006251956001 نزد بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی- اکبر حسین‌زاده و یا شماره کارت‌های ۵۰۲۹۳۸۱۰۲۷۶۳۲۱۰۸ جانباز قطع پا اکبر حسین‌زاده و یا ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۹۰۱۵۰۲۹ جانباز نخاعی حسین اسرافیلی اقدام نمایند.

گزارش نحوه پیشروی کار مدرسه کلیک کنید

|| گزارش از شهیدگمنام

فیلم از مدیر اجرایی گروه جهادی جانباز حاج اکبر حسین زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi